24.10.15

« МІЙ ТАТУСЬ НАЙКРАЩИЙ В СВІТІ» (свято з нагоди Всенародного Дня батька)


 Святково прибраний зал. Діти одягнуті в костюми. Парти та крісла розставлені по периметру. На свято запрошені батьки . Звучить пісня, у виконанні  дітей «Ой зелене жито, зелене…».
На середину виходять три учні
Учень
Здрастуйте, здрастуйте, здрастуйте,
Нашого класу батьки!
Дуже на серці нам радісно,
Що ви сьогодні прийшли.
Учень
Тепло, щиро і привітно
Зустрічаємо ми вас.
І гостинно відкриває
Двері наш святковий клас.
Учень
Дозвольте сьогодні усім побажати
Багато хороших і сонячних літ.
Прийміть же вітання , рідні наші тата,
Ми шлемо гарячий, палкий вам привіт.
(Виходять два учні ).

Учень
Дорогі татусі! Нам потрібні сьогодні і завтра
Ваша сила і честь,
Ваші повні наснаги серця,
Хай не згасне ніколи
В мудрих помислах батьківських варта,
Із якою в житті ми йдемо до самого кінця.
Учень
Доки батько живий,
Доки мати жива,
Поспішаймо сказати найкращі слова:
— Рідна мамо — живи!
Рідний тато — живи! Найдорожчі у світі — це ви.
Тільки ви!

А зараз проведемо конкурс «Анумо, татусі!».
Нехай татусі покажуть всі свої здібності,
а їхні сім’ї будуть їм у цьому допомагати.
Конкурс «Знайди свою дитину»
Батькові зав’язують очі, і він наосліп знаходить свою дитину по дотику руки.

Пісня «Таточку, татусю»
 (Виходять інші учні).

Вчитель
— Батько, тато, таточко, татусь! Чому «татусь»?
Легенда розповідає так.
Давно колись до молодої матері навідувалася лісова царівна Леля, бо полюбився їй синочок на ім’я Тато. Гарненький хлопчик привітно посміхався до лісової красуні,і та подарувала йому пісеньку «Татонько, татонько». Виріс хлопчина у статного парубка. З’явились у нього свої діти, їх Леля навчила кликати свого батька: «Тато, татусь, таточко».
Чи справді так було, чи ні, але всі українські

діти з давніх-давен кличуть свого батька — татом,
таточком, татусем.
Учень
Батьку любий, тату милий,
Нинішньої днини
Ти від нас прийми щиренький
В добрую годину.
Цей дарунок — щире слово,
Щире побажання,
Щоб прожив багато літ,
Не зазнав страждання.
Учень
Щоб усе тобі вдавалось,
Щастя не минало,
Щоб твоє любляче серце
Смутку не зазнало.
Щоб благословив Всевишній
Твій доробок всюди,
Щоб усе перемагав ти,
Щоб любили люди.

Учень
Щоб ти вивів нас у люди
Та втішався нами.
Щоб гордитись міг своїми
Доньками й синами.
Щоб навчав нас здобувати
Щастя боротьбою,
Щоб весь народ український
Тішився тобою.
(На середину виходять інші 4 учні).
Учень
Тату, татоньку, татусю,
Хочу все я знати.
Ти мені про Січ, будь ласка,
Починай читати.
Ті книжки такі цікаві
І такі потрібні,
Ті книжки дітей навчають
Край любити рідний.



Учень
Татку, любий татку,
Соколику ясний,
Який ти нам добрий,
Який ти нам красний!
Можу я, маленька, цілий світ сходити,
Море переплисти, в небо полетіти.
Та знайти не зможу такого словечка,
Щоб татові передати всю любов сердечка.
Учень
Де знайти співанку, аби оспівати,
Де ті фарби взяти, аби малювати?
Хоч би я співала краще за пташата,
То не виспіваю, як люблю я татка.
Хоч би, як веселка,
Я всі фарби мала,
То любов до татка
Я б не змалювала.

Конкурс «Заплету я русу косу»
Виходять батьки дівчаток, заплітають їх і
зав’язують банти. Хто швидше і краще?

Танець з парасольками.
Вчитель . Батько, тато… Він вимогливий, суворий.
А його любов до дітей, стримана і врівноважена.
У народі кажуть недарма, що дитину треба любити
так, щоб вона цього не знала.Батьківська любов є безмежною.
Учень
Мій любий татусь –
Він найкращий у світі,
І щиро признаюся вам,
Що дуже люблю й поважаю я тата
Й нікому його не віддам.



Учень
Мій рідний татусь
Не спочине й хвилини,
Планує невпинно,
Майструє, щось клеїть,
Працює щоднини
Невтомно й пильно.
Учень
Мій добрий татусь
І задачку розв’яже,
І намалює кумедних звірят.
Ще й найкращі слова
Для усіх в сім’ї скаже,  
Коли ми йдемо гуляти у парк.


Учень
Тато мамі нашій,
Завжди помагає.
Ви послухайте, як це
Інколи буває.
(Сцена готується для сценки-гуморески.
На середині стоїть диван — два крісла разом, накриті покривалом. На ньому сидить тато із газетою в руках. Заходить син, несе, підручник, зошит, олівець).
Автор.
Що за радість, що за свято,
Вже прийшов з роботи тато.
Поки мами ще немає,
Тато сину помагає.
Син.
Я прийшов до тебе, тату,
Щоб поміг рішить задачу.
Тато (читає газету, піднімає очі на сина).
Ти мені не заважай,
Прийде мама — почекай.
Тут таке цікаве пишуть,
Цього зараз я не лишу (показує на газету).
Автор.
Син, похнюпившись, пішов
Ту задачу мордувати,
Ну а тато на дивані
 Сів газету дочитати.
Раптом знов синок прийшов
І до тата промовляє…
Син (входить стривожений).
Я задачу розв’язав,
Але хочу щось сказати.
Там на кухні — кран прорвав.
Треба ж відремонтувати.
(Показує рукою в бік кухні.).
Тато (знову підвів очі на сина).
Ну чого ж ти причепився,
Я від тебе вже втомився!
Мама прийде, поміркує,
Крана того зремонтує.

(Потягує носом у бік кухні).
Автор.
Тато носом потягнув,
Щось недобре він почув.
Тато.
Слухай, синку, що це так
Тягне паленим на смак.
(Син йде до тата). Син (махнув рукою).
Це пусте, ти не хвилюйся,
В кухні щось у нас горить.
Тато (стривожено розводить руками).
Та чому ж ти не говориш,
Та чому ж ти все мовчиш?
Син.
Скільки буду говорити?
Мама прийде — погасить.
(Тато зривається з місця. Біжить гасити).
Автор.
Ось таке буває часто,
Коли вдома — тато й син,
То нема порядку в хаті,
То сходити в магазин.
Але кожен добре знає,
Хто нас в домі виручає.
Не сумуйте, татусі,
Мама ж — голова в сім’ї.
(Для гуморески-сценки виходять 3 учні).

Конкурс «Я гарний кухар»
На жеребках написані страви: холодець, голубці,
торт з печінки (можна будь-яку страву).
Чоловіки витягують жеребок і детально
розповідають, як її приготувати.

Гуморески
В мене зубки випадають
Скоро в тата іменини!
Я і мама з магазину
Принесли йому пакунок –
Подарунок!
Наказала мені мама:
- Держи язик за зубами.
 Але всі те добре знають:
В мене зуби випадають,
— То хіба ж я можу, мамо,
Тримать язик за зубами?

 «Чому плачеш?»,
- Чому ти плачеш?
- Та мало не вмерла,
- Чому? Голова у тебе болить?
 -Ні,
- Може, ноги крутить? Чи руки від письма болять?
- Зовсім не від того,
- А від чого?
- З голоду.
- А що, у вас хліба дома немає?
- Та ні, татко на полювання останнього ножа забрав,
а хліба не було чим врізати.

Учень
Дорогий, хороший, любий тату!
Кращого за тебе не знайти.
Дорогий, хороший, любий тату!
Як чудово, що у нас є ти. .
У суботу тато прибирає,
Добре знає діло він своє:
Миє все, підлогу натирає —
Вихідний матусі він дає.
Учень
А коли татусь відпочиває,
Кожен з нас стихає і мовчить.
Нам він потім книжку прочитає
Або грати в шахи нас навчить.
Діти мріють, ласкою зігріті:
Щоб ніколи не було біди,
Поруч щоб були у цілім світі
Мама й тато з нами назавжди.
Учень
А батько любий, Мов те сонце ясне,
Вчить нас і голубить, Каже казку красну
Про князів, гетьманів, Загиблих героїв,
Що з могили повстануть І підуть до бою.
Станьте ж разом, друзі, Хлопчики й дівчатка,
І, мов птахи в лузі, Співаймо для татка.

Конкурс «Заспіваю колискову»
Батьки замотують ляльку в пелюшку і співають колискову,

Пісня «ТАТО Й МАМА»
Учитель
Споконвіку батько в сім’ї вважався господарем.
На нього покладалися обов’язки піклуватися
про родину, годувати її та захищати.
Батьків приклад мав у родині велике значення.
Особливо хлопчики намагалися наслідувати
батька, бути таким же, як він.
Тато.Це людина з сильним характером, міцними руками.
Людина, яка все може зробити, полагодити.
А як усміхнеться тато, то скільки ласки і тепла
в його погляді! І де не глянеш — всюди видно татову руку.



Учень
Горе чи нещастя, чи біда яка —
Всіх нас виручає татова рука.
Татова правиця знає труд і піт.
Із руки цієї ми йдемо у світ.
Рідна, ніжна, щира, добра і міцна.
У життя дорога з нею не страшна.
Без руки цієї горе в світі жить.
Вслід за сиротою щастя не біжить.
Як підеш у люди, що б там не було,
Хай в тобі не згасне батькове тепло.
Учень
Погляньте на татові руки,
Які в них натруджені жили,
Дуби щонайбільші, липи та буки
Міцніють від їхньої сили.
Такі ж бо ці руки могучі,
Що навіть і мертве каміння
Будинком веселим, лунким та співучим
Зростає від їхнього вміння.

Конкурс «Найспритнішшй»
Татусям зав'язують очі,  дають кошики і вони наосліп збирають ялинові шишки, розкидані по підлозі. Хто збере більше, той і переміг.

Учень
Прийміть вітання наші щирі,
В житті хай радість розквіта.
Нехай в здоров’ї, щасті, мирі
Проходять всі ваші літа.
Учень
Нехай в цей день душа ваша співає.
На білій скатертині будуть хліб і сіль.
Своїм теплом хай рідні вас зігріють,
Й слова вітання линуть звідусіль.
Учень
Нехай Марія — Мати Божа,
 Береже вас від зла і біди.
Хай буде з вами ласка Божа
Сьогодні, завтра і завжди.
(Діти дарують батькам подарунки, які виготовили власноруч).
Вчитель.
Дорогі батьки! Я теж хочу привітати вас із світом і побажати:
Щоб вам весело жилося,
Все задумане збулося.
Щоб в роботі все горіло
І в кишені шелестіло.
Щоб здорові ви були,
До ста років дожили,
А здоров’я вам такого,
Як у дуба молодого.

 (Нагородження за всі конкурси почесними грамотами )
Пісня Н.Май «Про тата»
Дівчинка.
Ми вас любимо всіх завзято,
Ми вам бажаєм здоров’я багато,
Ми хочемо, щоб завжди ви раділи
І щоб ніколи не хворіли.
Хлопчик.
Хай Бог охороняє вас від злого,
Хай світиться сонце і колосяться жита,
Щоб були ви щасливі і здорові
На многії і многії літа.


Немає коментарів:

Дописати коментар